Lov!

Å vilken underbar dag det var igår! Först va jag väl lite trött o så där, försenad till svenskan.. Men lyckades bluffa mig igenom boksamtalet galant, ingen fattade att jag inte läst boken, haha. Halvimproviserade redovisning på Skapande också. Skulle "tolka" Tobias låt som jag inte kunde och bestämde mig 10 min innan jag skulle spela att jag skulle köra den på piano x) När Ida slutat gick vi, Tilda o Katta till Ica å köpte bakverk, sen köpte vi hamburgare och satt i solen och åt. Hur mysigt och vårigt som helst! Sen gick vi o kollade på kläder och skor. Galen skoprovning och flumm. Gick och köpte glass efter "mötet" inför konserten o sen gick vi å köpte glass. Ida fick ett jobberbjudande också! Eller, jobbinrervju iaf. Awsome<3
Konserten gick faktiskt bra, det var jäkligt kul om inte annat :D Fast det kanske hade vart kul med några fler i publiken....
Nu är det bara engelska kvar idag sen ska jag hem å packaaa! Har bara KuHi imorrn och vi ska kolla på film. En film som jag dessutom äger. Värt? Nej. Så snart har jag looooov :D Åker till våla imorrn o firar påsk, å sen är det BERLIN! Galet. Där hoppas jag på sool och varmare temperatur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0