News

Nu är jag i Våla. Det är skönt. Behövde komma hem lite.
Fast ljuset och lukten har blivit lite gammal.
Jag fick en reality check på väg hem. Det är Onsdag idag, och en helt vanlig dag för de flesta. Jag har trott att det är lördag 3 dagar i rad. jag har bara kallat dem måndag, tisdag och onsdag istället. Träffade natta på bussen som hade vart i skolan. Mor o far hade jobbat. Kändes liksom extra skönt med lov då, när man vet att alla andra sliter, hehe.
Dagen började väldigt fint. Otroligt vårigt o vackert i Nyköping. Ida var å gjorde syntest, men inga glasögon, än i alla fall. Fast vi hittade ett par som skulle va skitsnygga på henne! Matchar hennes nya frilla också, hon ser fett kultur/genus/gay ut ;) Sen hade vi tid över tills mitt tåg skulle gå. Köpte tanklock då Ida såg att hon tappat sitt, haha. Sen tog vi drive in på max, BARA för att det är så KUL! Hihi. Dom har en ny veggo, ekologisk hamburgare! Falafel :D Den var god fast ganska stark! Dom snåla inte på chilin..
Såg på "De kallar oss artister" nu ikväll. Det är ett väldigt bra program. Jag gillar SVT. The Ark släpper snart ny skiva, de var om dom kväll. Ola rakade bort skägget och klippte håret. Nytt fast gammalt. Påminde mig om den gamla goda tiden när han var ung och radikal. Så fint. Får se om det nya är nåt vidare. Tyckte inte överdrivet mycket om förhandsspelningarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0