Skola

Jag tror inte på att det är skola imorrn. Det funkar liksom inte. Det kan inte va så... Har ignorerat det hela dagen. Eller, inte ignorerat, helt enkelt inte insett. Har vart så avslappnad. Väldigt skönt. Degade hela förmiddan å efter fikat drog vi till broren å såg på Luftslottet som sprängdes. Den var väldigt lång och långsam, men ändå bra.
Fredagen var väldigt mysig. Filmen var inte grym, men bra. Helt ok liksom. Storyn var lite lame men Depp och Bonham Carter var som vanligt fantastiska. Älskade huvudkaraktären också. Så cool och powerful brud liksom. Tyvär inte ofta man ser tjejer i rustning på film. Nice också med två Drottningar som kämpar mot varandr för en gångsskull och, faktiskt, könlösa soldater!(Även om jag måste erkänna att jag själv tänkte på dom som män. Men det säger ju bara mer om mig och mina fördärvade tankegångar.) Helt klart sevärd.
Vackert vårväder var det hela dagen också och jag var så lycklig. Fikade först på storken efter att vi hämtat Ida. Sen promenerade vi runt, satte oss på Hugos och snackade om lägenhet. Fick ju brev från Nyköpingshem på morgonen! Fattade först inte att det faktiskt var ett lägenhetserbjudande till lilla MIG! haha. Men det var det. Visning på Tisdag. AAA! Den verkar fett nice. Stor också, 68 kvadrat.. Så Mikael ska åka å kolla åt oss, om det inte är bra har vi ju en andra visning på fredag i Madeleines namn. Spännande! Sen gick vi lite i affärer, hämtade biobiljetter, Ida köpte kebab å sen såg vi film.
Det var vackert väder även igår. Vår. Ska bli plusgrader i veckan också. Äntligen! Jag började ett litet mission med att få bort snön från altanen, haha. Gick på promenad. Myste. Allmänt Soft. Som lov ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0