Sol i sinnne..

En halvseg dag öve, va inte riktigt lika bra föreläsningar idag, men ändå intressanta. Stim va fett bra, ska lätt stimma mina låtar! Men imorrn är det äntligen fredag! :D Efter två nationella prov, svenska o engelska, drar jag till Nyköping för lite party party! Är fett taggad. Ska bli skönt att komma bort lite o tänka på nåt annat. Sen kanske vi ska köra förbi vår nya lägenhet också, kolla in området, kanske gå in i huset... Spännande!!! Sen är det massor av annat som hopar sig vid horisonten, men det skiter vi i. Det blir sol i stinsens sinne i helgen :)

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg jag har rensat garderoben till priser fr 9 kr.

2010-03-31 @ 22:53:53
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0