Galet och fantastiskt

Å herregud. Ska snart se på film och däcka. Blev en galen kväll igår efter konserten. Helt sjukt haha. Så jävla roligt hade vi. Och uppspelet kändes skitbra, förutm att jag spelade kasst munspel x) Annars känns det som jag gick ut med ett bang. Och bättre upp - jag har JOBB!! :D Helt sjukt. Dagen efter intervjun så ringer dom från ett äldreboende, som dessutom ligger i Brandkärr. Kan man ha mer flyt? Ska dit imorrn och snacka schema, o Ida ska provjobba på onoff :) Innan ska vi dessutom till Nyköpings hem o snacka. Allt händer nu. Jag är så glaaaad! Fast idag har jag väl mått sådär men, hehe. Kom hem vid tre igår, släpandes på en dyngrak katarina...haha. Men en sak va underbar, det började ljusna då!! Känns som sommar. Har gjort det idag med. Har varit jätte varmt och regnat i skurar, lite störtregn också som jag älskar. Allt är så grönt och frodigt. Alla träd har slagit ut och allt är så vackert.

Och imorrn efter att vi vart på våra respektive arbetsplatser drar jag till Uppsala för att fira Micka. Men det blir nog inte så vilt för min del..hehe. Sen blir det plugg hemma i våla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0