KickAss!!

Blev ingen anställningsintervju igår :( El-fel/brand i Älvsjö, alla södergående tåg inställda..Tjoho!
Gick buss till södertälje, men där fick man vänta så KANSKE det skulle gå ett tåg nån gång typ snart...SÄMST!
Men det var inte så mycket att göra åt. Fick ringa o be om en ny tid helt enkelt. Dom var väldigt snälla och tillmötesgående, känns lite skumt. Känns som blivande arbetsgivare ska vara lite hårda :p
Ida hade mer tur, hon ringde till OnOff för att kolla hur det artade sig och dom tänkte precis ringa henne o säga att dom vill anställa henne :D Awesome<3 Så nu har en av oss lön iaf... Hehe. Vi firade med att gå till Hermans med Tilda o Joppe o käka buffe. Supermysigt ställe o jättegod mat! Sen gick vi till en sexaffär hehe. De va skoj :p o sen blev det bio för Ida o mig. Vi gick på Kick Ass, en film jag inte var superintresserad av, men som var GRYM! Har inte blivit så tagen, hänförd, upprörd och omtumlad av nån film förutom Juno och Avatar. NICE!
Den var liksom lättsam, rolig och jättejobbig samtidigt... Helt störd egentligen. Man trodde att man var helt avtrubbad men att se en liten tjej slakta folk är rätt ovanligt och jobbigare än jag trodde.
Innan jag träffade Tilda o Ida i stan så gick jag runt själv och tröst-kolla-på-skor och lite annat. Hittade en liten "jacka" i svart sammet som jag ska ha över klänningen på studenten. Nu är det bara skorna kvar. Hittade ett par skitsnygga på Din sko, men jag vet inte riktigt.. Skulle va så tråkigt om nån annan kom med likadana liksom. Och så blir det dom första skorna jag köper sen ettan som inte är eko eller rättvisemärkt! Ojoj...
Nu sitter jag och väntar på sånglektion. Är sjukt trött och otaggad, men det brukar ju lösa sig bara man går dit. Somnade halv tio igår! Bara la mig efter att vi kom hem från bion och så sov jag, galet! Får se vad resten av dagen bjuder. Är ju klassfest ikväll, om jag pallar gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0