Krassel, rassel, host..

Fan att man ska bli helt paj i halsen då! Vårkonsert imorrn o jag har lovat att ställa upp. Johan lät förkrossad när jag ringde o sa att jag kanske inte kan sjunga... Satsar ändå på att åka dit och försöka va med men som det är nu kan jag inte ta en ton. Himla bajs. Flera som är sjuka, både här men också i våla tydligen.

Kanske all plötslig värme och solsken. Var lite svalare idag men inte mycket, särskilt inte på bussen! Usch.
Men annars är det ju faktiskt härligt. Önskar att man bodde ute så man kunde njuta av alla dofter och allt underbart.

För min del kan det ju vara att jag dumpat svenskan också. Orkade verkligen inte. Skulle tagit knäcken på mig. Jag har faktiskt bra betyg, jag behöver inte MVG i svenska. Glömmer bort det ibland, dumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0