Sängvätare

Så är det tre veckor kvar i skolan, ännu en helg har gått och den har varit supermysig!
I Fredags var jag jätte förkyld och kunde knappt prata, än mindre sjunga vilket iofs inte var så mysigt, men jag å Ida pallrade oss ändå till Våla för att vara med på Vårshow. Det var kul ändå faktiskt :) Sen åkte vi tillbaks till stockholm på lördan med mor o far. Vacker dag, gick på nyöppnade fotografiska och fikade i solen på fjällgatan. Sen hade jag och mamma en quality time dag, strosade på söder, åt glass, shoppade lite och avslutade kvällen på Wollmars med IDa och Therese :p Igår firade vi hennes födelsedag, var på utställning och åt middag på Greken på hörnet, mm! Igår var det trist väder tyvär men idag har varit fint men blåsigt o lite kallt. Helt ok dag, känner mig hyffsat on top nu, vilket jag inte gjorde igår... klara det nog på nåt sätt.

Just de, hällde vatten i sängen i sömnen också, helt sjukt! haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0