Sommar 2

Sommar igen! Helt underbar dag. Sjukt varmt!! Häggen håller på att slå ut, körsbärsträden står i full blom och allt är helt underbart. Får mig att bli än mindre motiverad till skolarbete. Måste ju njuta nu! Började dagen med att fortsätta svB iaf, men nu vet jag inte om jag orkar.. Efter lunch satt vi iaf ute och njöt, jobbade på NuKon och sen drog jag, Ida, Katta och Tilda med man på spontan picknick/middag vid järla sjö och jag och Tilda badade :D Kallt var det och svårt att komma upp igen eftersom det inte fanns någon brygga eller strand x) Men det var hur mysigt som helst. Det här är det bästa. Och man kan aldrig hålla kvar det...

Känner att jag borde passa på och skita i skolarbetet medans jag kan. Sen kommer jag jobba och kan inte bara skita i allt, men det kan jag nu. Så jag borde passa på att göra det och njuta av världen och livet istället. Men det är svårt ibland...

Imorrn blir det rep hela eftermiddagen och sen skiva! Vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till dock.. Får väl bli pirat iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0