Två veckor kvar.

Exakt två veckor kvar till studenten och efter svenska C idag bara EN uppgift kvar. Sista nånsin "under tvång"(gymnasiet är ju frivilligt, fast ändå inte...jag tycker det är typ grundskolan). Känns helt sjukt. Sjukt skönt och nästan lite tomt. Nästan lite sorgligt, haha. Det trodde man inte, fast jag skulle ju dött om det inte var slut iofs.
Designgymnasiet och YBC tog studenten idag, sjukt tidigt! Fick en att inse att det är på riktigt, att det snart är vår tur att stå där. Jag känner mig inte gammal nog på nåt sätt... Jag har vetat om det länge, men nu när det börjar bli verkligt känns det fel. Som jag inte insett det ordentligt tidigare. Som jag borde ha njutit mer av att vara trea, stor och blívande student. Som om det kommer vara över för fort.

Helgen kommer bli soft, eurovisionmys på lördag och som sagt bara NuKo kvar. Känner mig så fri, helt underbart. Och nästa vecka blir det bara repreprep!! Måste sätta bolibompa! Men det kommer bli kul. Tiden kommer flyga, vi kommer ha mycket tid över också och då ska vi suga ut det sista. Det kommer vara fullt upp men det kommer bli fantastiskt. Jag vill äta på Hermans och bada på Eriksdal också!! :D

Känns bra att repa "på riktigt" för första gången. Seriöst inför något seriöst. Nu förstår jag vad alla andra har hållt på med i tre år, och hur kul det är! Så dags nu, haha. Känns inte jobbigt att man måste va kvar till åtta för att repa, särskilt inte när man kommer ut i en vacker vårkväll som i torsdags. Inte när man har så kul tillsammans.

Veckan har gått fort, som jag anat, och allt har gått bra. Allt har kännts bra. Det har flytit, allt har ordnat sig och jag har inte kännt någon oro eller ångest för arbeten. Kändes mycket i söndags men som vanligt har det funnits mer tid än man trott och allt har bara fixat sig. Jag har fått någon slags oväntad ork och förmåga och det har bara gått bra. Så skönt.
Ringde från Vård o Omsorg igår, förvirrade x) Dom verkar ha noll kommunikation, ingen har koll på vad nån annan sagt. Hon undrade om jag fortfarande var INTRESSERAD! haha! Jösses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0