Höst, sol, träningsvärk!

Träningsvärk! Var ute i en timme igår och joggade/gick. Först till kyrkan för att möta Emilia, sen trevliga 2 km jogging med henne och sen tillbaks igen. Jätte mysigt var det och skönt att vara ute och njuta av den fina hösten och solen. Lyckopiller! Typ det bästa som finns, önskar att jag kunde hålla kvar det för alltid.
Och tänk att man kan få så mycket energi av nåt så energikrävande! Var inte alls trött sen bara pigg och glad, fast jag bara sovit fem timmar.
Gick nämligen inte och la oss förrns halv fyra,fyra tiden i fredags på inflyttningsfekken och gick upp halv tio för att Ankan skulle hem. Länge sen man var uppe så sent, hahaha x) Blev en jätte mysig kväll efter skynda hem efter bowlingen och lite hurkanmanhasåmycketklädermeningetatthapåsig-ångest och en underbar tabbe av Ida: åkte till Tystberga för att hämta luftmadrass, blev kvar över hela bowlingen å pratade med sin mor, mötte mig, åkte hem. Ingen luftmadrass, haha.
Anyway. Så kul att ses igen! Det var typ ett år sen jag träffade ankan o vicki. Helt sjukt! Synd att inte dom andra kunde komma, hade vart kul o vara alla, vilket vi aldrig är.. Men som sagt, super kul att ses! Mysig kväll med prat, skratt, god mat, spel och busringningar haha. Vid två började vi kolla på Holy Grail, fast jag sov mest från och till hela filmen, är inte van vid å va nattsuddare hahaha.
Efter frulle fick jag o emilia skjuts av ankan till flempan o tåg pendeln till stockholm o sen vanliga uppsala tåget. Fast jag blev helt förvirrad för dom höll ju på o gjorde om en massa uppe på centralen! Kände mig lost x) Sen vänta på buss i solskenet. Jätte mysigt att åka hem tillsammans, det gick så fort! Pratade massor om framtiden, nutiden, jobb, plugg, livet och drömmar. Old friendship never rust!
Skönt att vara hemma en sväng igen också. Känns som det var längesen fast det bara var två veckor sen. Ville ju inte åka tillbaks då, kändes inte som jag fått vara hemma hemma ordentligt, men nu känns det bra :)
Hade jättemysig middag igår och sen glass vid tvn som vanligt. Själv kunde jag inte slita mig förrns tolv för det var en misstänkt(och det var det också) lebbig film ;) Jättebra var den! Men varför ska det alltid vara passion á la kärlek eller död i lebbfilmer? Don´t get it... Haha.
Idag är ännu en vacker dag, fast lite blåsigt. Ska byta om nu och sen ska vi till syrran i uppsala o fira hennes födelsedag(som egentligen är imorrn).
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0