Disney!

Imorrn smäller det, då blir det äntligen Disneyland!! :D Om inte fransmännen fortsätter strejka förståss. Då blir det nog miserabelt hos familjen Larsson. Får inte bli inställt igen!!
Så nu ska jag väl snart packa. Har vart helt seg i huvet hela dan, o Ida är sjuk...Undrar just om det är vår bristfälliga kosthållning senaste dagarna som påverkar? Har inte orkat va ordentliga, blivigt mycket mackor o sötsaker.. Men det är nog ingen fara ;p har iaf vart på arbetsförmedlingen o skrivit in mig idag.  Nu måste jag som sagt packa, sen diska, dammsuga, slänga sopor... Puh! Orkar inte.. men men.

Hade svinkul i lördags. Mötte Matilda, Tilda, Joppe o Robin på kungshallen. Sen köpte vi lördagsgodis(jag köpte alldelens för mycket choklad som jag åt till middag...), gick till beyond retro o sen åkte vi hem till Tilda å förfestade :) Massa svart smink, svart nagellack o en av Tildas t-shirts o jag var rockigare än jag vart sen nian! Sjukt kul! :D Köpte faktiskt ett eget svart nagellack idag för det var så fint! Sen kom AK, blev lite rolig saft o sen dansa dansa på Rocks. Var inte alls lika skabbigt som förra gången! Kanske för att det var lördag å 20 års gräns... ;) (kan ha vart att vi kom tidigt o sen var fulla o dansade så vi inte märkte nåt också..) Fett stolt att vi kom in, haha. Fett med kul.

Mådde ändå ok i söndags o när jag åkte från Tilda, men på tåget kom det... Slapp iaf laga middag för vi åkte direkt till Tystberga å käkade. Mycket nice!

Igår var jag helt seg, ännu värre än idag. Men jag åkte iaf till första körövningen o det var skitkul! Kommer bli jätte mysigt att ha det i höst :)

Nu måste jag sätta igång, hej hopp! Ses på andra sidan Disneyland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0